Followers

Monday, July 6, 2009

Hadiah Dari Bunda Huraiyah

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 7/06/2009 02:16:00 AM

SaLam..em alhamdulillah bersyukur dengan nikmat yang d beri oleh Allah kerana masih d panjangkan umur..dapat la akak wat "award" yg huraiyah bg kat akak..=)..syukran ye dik..hehehe..

Mengikut peraturannya..saya kne jawab n ikut arahan yang diberikan..

Copy award di atas untuk diletakkan dalam entry..

Okeh..dah selesai copy dan paste dalam entry..nanti lapang2x letak kat tepi blog plak yer..

Nyatakan 5 perkara yang menarik tentang pemberi award ini..(ummu huraiyah)

1. Em sy mengenali huraiyah melalui kawan sy yang sekarg bergelar seorang suami kepadanya..
2. Mempunyai ketabahan dan kesabaran yg tinggi dalam dirinya..sebagaimana dia menghadapi ujian tika anaknya d ambil selama-lamanya oleh Allah s.w.t. ( adik baby yg bakal lahir dan ibu baby cepat balik mesia..nati acik yanie kotakan janji ek.."donat"..)
3. Em dia kawin muda..pada umur 19tahun..(sape nak pecah rekod dia blh la..akak dah x blh da husna..hehe..)
4. Dia jugek suka g melancong..(sebelum habis belajar kat mesir pusing satu mesir tu dulu puas2x yer..hehe)
5. Bakal seorang doktor..yg menarik dia nak jd pakar sakit puan..(susah nak cri doktor pakar sakit puan ni perempuan..chaiyok husna..)

Em nak 5 jek ek..nak tambah lg boleh..?hehe..ok seterusnya..

Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta @ hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya..

1. Syg sgt3x kat mak n abah..=)
2. Suka main badminton n bola tampar..(x pandai main bola jaring..hehe)
3. Suka masuk taekwondo..adventr sikit..hehe..
4. Mase sekolah rendah suka bergayut kat pokok sampai pernah sekali trjatuh n than tersangkut kat pokok dengan gaya kepala kat bawah kaki kat atas..hehe..
4. Langgar tiang elektrik sebanyak 4x..(bukan calang2x tiang taw..tiang yg batu..huhu..)
5. Tidak suka pada perkara2x yang membawa keributan..huhuhu..
6. Suka makan laksa..sape yg suke dan nak belajar wat laksa blh la belajar n sy..kui3x..
7. Bakal seorang pendidik kepada masyarakat..doakan ek..=)
8. Mempunyai seekor kucing yang sgt sy syg..namanyer "ewok"..ad kat entry2x sebelum nie..blh la kalau nak tgk..
9. Suka jalan2x melihat alam..
10. Seorang pendengar yang baik..insyaallah sape2x yang ada masalah blh la kalau nak rujuk pd sy..kalau sudi..sebab x sume perkara kter blh kongsi..=)

Seterusnya..anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya describe ttg mereka..

1. Emy amira
2. Ina (mujahidah)
3. Kak mawaddah
4. yanie (wardah bisikan nurani)
5. Nur (cerita dari hati nur)
6. Hanisah (student morocco)

Em 6 je blh..?huhuhuhu..

Ok rsa nyer itu dahulu..bg mereka yg d beri award ni jgn x wat taw..hehe..chaiyok2x..!!

SaLam alaik..

1 comments on "Hadiah Dari Bunda Huraiyah"

nursyahadah on July 18, 2009 at 12:46 PM said...

huhuhu..cubaan2x..

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez