Followers

Wednesday, August 26, 2009

.:: RaMaDhaN 1,2,3,4 ::.

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 8/26/2009 03:55:00 PM
Assalamualaikum semua..em selama 4 hari sy x mengupdate blog sy..em x berapa berkesempatan dek asgmnt yang dtg..em lama dah asgmnt ni dapat..tp x buat2x..[ em jgn jd seperti sy ]..hehe..em kerana minggu ni sy nak balik ke kg jadi sy wajib siapkan semua Asgmnt sy..alhamdulillah asgmnt pun byk dah siap..[ pengorbanan x tdo malam ]..

Ramadhan dahulu..

First ramadhan mse kecik2x dulu em banyak dugaannya..masa kecik2x masih baru nak belajar puasa..em mse bangun sahur susah nak bangun..[ tp bila dengar tapak kaki abah je dtg??haha semua bangun]..[ kalau mak yg kejut hehe???jap la lg..huhu]..kagd x bgun jugek..last2x abah tarik tangan dan bawak g dapur suh makan..dugaan puasa pulak bila tghari jek cakap kat mak n abah..

"mak yanie lapar..mak x layan..abah pulak..abah yanie lapar.."

huhuhuhuhu..2 2 x layan..kuikuikui..

Em tp alhamdulillah blh tahan sampai waktu buka pose..sbb mak ngan abah banyak bg motivasi kt sy..

tapi..

Sekarg x lg..

Sekarang jd dak baik dah..x ad lapar2x dah..

hehehehehe..

Em..

Mase tu minda masih budak2x lg..

Em..

Kalau time buka pose masa kecik2x nak makan macam2x..

tp..

sekarg buka apa2x pon x jd masalah..kalau ada nasi dan sambal belacan ngan ulam tu pun ok dah..=)

Em zaman kecik2x..kalau ramadhan dtg x bp merasainya..

tp

Ramadhan sekarang..

Ramadhan yang datang amat2x bermakna buat kita semua..dah besar blh fikir..em kadg fikir ntah dapat ntah x ramadhan akan datang..knp ia x dtg dari masa kita kecik2x dulu yer??em Allah nak kita lebih berfikir sebenarnya..em tingkatkan amalan kita di bulan ramadhan ye..sesiapa yang tidak dapat tingkatkan ibadahnya ia adalah dari kalangan orang-orang yang rugi..

oleh itu

sahabat-sahabat

mari kita

tingkatkan amal ibadah kita..

Jom..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Em seminggu sebelum puasa sy dapat rasai ramadhan akan tiba..excited ad..gembira ada..gembira dalam sedih ada..

huhuhuhuhu..

Exaited dan Gembira

Em dapt pose ramai2x dan tingkatkan amal ibadah..

Gembira dalam sedih

Sahabat sy ( fatin najmin ) nak terbang..huhu..

******************

em mg ramadhan akan dtg akan jd milikku juga..Alhamdulillah tahun ni sy dpt lalui ramadhan..em ok Setakat ini dahulu..mahu sambung wat apa yg perlu dilakukan..

Selamat Berbuka puasa semua..

**************************************

Salam aLaik..

Nursyahadah
Khar,Upsi
16.15 p.m

4 comments on ".:: RaMaDhaN 1,2,3,4 ::."

NuR on August 26, 2009 at 5:26 PM said...

tomeynyer arnab kat atas tu
huhu..pengorbanan tak tido mlm tu akan dikenang nanti..
betapa manisnya waktu belajar ni...
huhu..akak merindui zaman tu
zaman argue dgn groupmate.. gaduh jap je pastu baik balik..
hikhik!

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on August 26, 2009 at 5:43 PM said...

to kak nur:
em x taw nak letak gambar ap kat atas tu..huhu..gambar nyer x blh penuh satu kotak..em kak nur taw nak cmaner x..?hehe..

Em betul tu kak nur..mse sek rendah nak ke tadika..mase kat sek men nak ke sek rend..mse u nak ke sek men..mse keje nak ke u..hehehehe..em sy pon sama2x..kadg2x gaduh..kuikuikui..

Nur_pama on August 27, 2009 at 2:31 AM said...

nak terbang???

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on August 27, 2009 at 2:41 AM said...

to nur_pama;
em ha'a..em g terbang ke mesir..minggu depan ari rabu..em dapat sambung qiraat kat sane..em tu yanie cakap gembira dalam sedih..em fatin tu baik sgt..=)

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez