Followers

Sunday, May 30, 2010

Jumpa Tok Guru

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 5/30/2010 03:12:00 PM

Assalamualaikum semua..em alhamdulillah baru sebentar td ana g program..program itu di rasmikan oleh tok guru nik aziz ..emm seronok dapat melihat wajahnyer..em bukan hanya di hadiri oleh tok guru nik aziz tapi tuan guru hadi awang pun ada..siapa yg x seronok dapat melihat ulama' yg hebat di depan mata..hehe..

em last ana jumpa tok guru nik aziz masa tu umur ana 10 tahun iaitu darjah 4..em sekrg umur dah 22 tahun..huhu lama nyer baru dapat jumpa..em kakak ana lg sian..baru td dapat jumpa tok guru nik aziz..em kakak kata kakak ada mimpi tok guru masa kat mesir dulu..dan selepas mimpi tok guru hati kakak tenang je..katanyer..tu yg kakak seronok dapat jumpa tok guru nik aziz hari ni..hehe..em tp bertuah sikit ana..ngeh3x..em banyak pesanan yg d beri td..antaranya kita sebagai pejuang islam ni kenalah sentiasa ikhlaskan diri dalam memperjuangkan islam, berkorban dari semua aspek terutamanya tenaga dan masa..

Em masa tok guru nik aziz nak rasmikan program iaitu dengan aktiviti pecah tanah takut ana tgk tok guru nik aziz naik bajak..em tp bila dah lepas tok guru gerakkan bajak tu lega sikit..ngeh3x..hebat la tok guru nik aziz blh bawak bajak..lepas ni kena belajar bawak bajak la..hehe..em nak belajar mesin rumput guna mesin pun abah x bg..ngeh3x..kalau bajak abah bagi ke..???

Ok la..sampai sini dulu..huhu..ngantok nyer..salam alaik..

4 comments on "Jumpa Tok Guru"

emannajmee said...

salam..bestnye yani..ana yg kempunan x jmpe2 lg tok guru nik aziz..'tok guru' lain da jmpe..=D..

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on May 30, 2010 at 9:18 PM said...

To atin :
salam..sabar ek..nanti ada rezeki dapat lah jupe k..hehe..belum ada rezeki tu namamyer..chaiyok!..tok guru lain dah jumpa?tok guru mana..ngeh3x..

Nur on December 24, 2010 at 5:09 PM said...

salm,sy pernah bermimpi TG nik aziz,
sy bersyukur kerana dapat mmpi nik aziz , alhamdulillah :) . tpi d'dalm mmpi sy , TG nik aziz sgt mulia org nya , ketika i2 TG nik aziz tgh solat sunat tidak silap sy , ketika selesai dari solat tersebut , TG nik aziz telah dimarahi oleh 2 org yg mmpuyai sifat hati yg busuk , malah mereka mmbenci TG nik aziz , walaubagaimana pun TG nik aziz ketika i2 tidak melawan mereka , TG nik aziz hanya berdiam sahaja , mulia sungguh TG nik aziz , sy sedih kerana TG nik aziz telah dmarh oleh 2 org i2 , sebenarnya pnjg lgi cerita yg sy nak cerita kn , tpi terlalu pnjg , ingt la , ikuti sifat mulia TG nik aziz kerna TG nik aziz persis nabi muhammad saw , i2 sje , assalmualaikum :)

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on December 26, 2010 at 4:20 PM said...

Salam Nur..

Insan yang dapat mimpi TGNA..Sangat bertuah insan itu..Syukur Alhamdulillah ye Nur..

Ambil mimpi itu sebagai pengajaran dalam hidup kita..

Salam alaik..

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez