Followers

Thursday, May 12, 2011

Kenapa Diari

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 5/12/2011 12:37:00 AM
Salam ukhwah..alhamdulillah..baru sebentar di chat tepi blog saya ada seorang adik datang dari terengganu..dia nyatakan berkaitan ttg "Diari"..hehehe..em semua orang ada diari x dalam hidup?..em mesti ada..salah seorang nya Fasihah Zakariyya..hehe..so miss u my dear..

Em menulis dairi merupakan satu aktiviti yang menyeronokkan..tp x semua yg suka menulis..sy pun..tp menanamkan minat itu adalah lebih baik..sesuatu yang kita x suka memg kita x suka..tp kalau kita terapkan minat tu insyaAllah lama2x suka..tp pada perkara yang baik je k..salah satunya boleh buat kenangan..buat legakan hati..dan macam2x..hehe boleh fikir sendiri k..

Actlly kat blog sy ni sy memg suka click "Diary"..sebab senang terus tekan je..semua masuk dalam diari..insyaAllah nati kalau dah ada kesempatan sy akan tukar jenis2x label tu..mungkin selepas ni lebih spesifik..tp takut tangan ni akan click "Diari" jugek..hehe..

Sedikit kata-kata buat pembaca sekelian juga ditujukan khas buat sahabat-sahabat seperjuangan di Upsi :

" Apabila kamu merasa letih kerana berbuat kebaikan maka sesungguhnya keletihan itu akan hilang dan kebaikan yang dilakukan akan terus kekal..dan sekiranya kamu berseronok dengan dosa, maka sesungguhnya keseronokan itu akan hilang dan dosa yang dilakukan akan terus kekal "

Sekian..Salam alaik.."Selamat beramal"

Nursyahadah

2 comments on "Kenapa Diari"

Cikgu Fasiha on May 22, 2011 at 8:02 PM said...

Assalamualaikum..

Buat ukhti habibati. Insan yang selalu memberi nasihat kepada diriku dan kerenah nakalnya yang membuatkanku tidak kering gusi.

Pernah saya nukilkan bahawa kadangkala diari seseorang sangat berguna untuk manusia di luar sana. Coretan pengalaman adalah berbeda buat semua individu. Jadi, kongsikan coretan itu untuk menunjukkan kebesaran ALLAH SWT bahawa DIA tidak pernah leka dalam mengendalikan setiap hambaNya, samaada kafir atau beriman.

Sayang akak. Rindu kat akak =)

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on May 29, 2011 at 8:47 PM said...

to siha sayang :

Salam siha..miss u so much too..insyaAllah siha..teruskan perjuangan siha..chaiyok!

Jemput datang umah..kikiki..

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez