Followers

Friday, February 25, 2011

Medan Peperangan (Episod 1)

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 2/25/2011 09:00:00 PM
Salam Perjuangan buat sahabat-sahabat ana yang sama-sama bersama ana dalam medan peperangan baru-baru ni di Upsi..Alhamdulillah seusai peperangan pengisian kemenangan pula menjadi fokusnya..mampukah ana? Allahua'lam..

Em sebenarnya nak buat tesis ni..tp x de idea ayat..jadi menyimpang jap ke blog ni..lagi pun lama x update..hehe..em pengalaman bersama sahabat-sahabat dalam medan peperangan ni sangat membahagiakan hati ana..manis dan indahnya bersahabat kerana Allah Ta'ala..mg kenangan manis ni dapat di pahat di hati sebagai suatu pengalaman yang x akan dilupakan..

Ok tanpa membuang masa

Medan Peperangan Episod 1

Bermula jam 8:30 Pagi semua calon-calon berkumpul di Bangunan E-Learning..


Srikandi Islam sebelum ke tempat penamaan calon


Perarakan yang sedang berlangsung dari Bangunan E-Learning ke tempat Penamaan Calon

Setibanya Di Bangunan BitaraSiswa

Bagaimana keadaan ketika Penamaan Calon? semua calon kita berada dalam keadaan yang sihat-sihat..hehe..fizikal dan mental..Alhamdulillah..

Calon yang menerima bantahan ketika penamaan calon juga Alhamdulillah dapat meneruskan perjuangannya untuk bertanding dalam medan pertempuran..hehe..

Alhamdulillah ketika proses penamaan calon semua YB kita lepas untuk bertanding..walaupun pelbagai mehnah dilalui akhirnya dapat juga bertanding..

Ok sampai disini sahaja dulu..

Allahua'lam..

Bersambung..

Salam alaik


Nursyahadah
4:06 Am

0 comments on "Medan Peperangan (Episod 1)"

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez