Followers

Monday, February 14, 2011

Debaran Semakin Terasa

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 2/14/2011 02:17:00 AM
Salam perjuangan buat pembaca sekalian..nak menaip teringat macam-macam di kepala..banyak urusan yang perlu dilaksanakan..tp nak juga tulis..sekadar pelega buat hati yang sentiasa berdebar dalam meniti hari yang bakal di tempuhi dalam medan peperangan..wahhh "medan peperangan"..?

Sedikit perkongsian buat pembaca..Allah tidak akan meletakkan kejayaan kepada kita melainkan dengan berusaha..Adakah ayat ini kita gunakan secara teori sahaja atau seiring dengan teknikal..?Perancangan tanpa tindakan tidak akan membuahkan apa-apa hasil..setuju atau tidak pembaca boleh jawab sendiri..kita kata nak berjaya..tapi kita malas nak berusaha..kita kata kita nak Mendaulahkan Islam tapi kita tak nak berkorban..em macam-macam la "Tapi"..nasihat buat diri ini dan pembaca sekalian..

Debaran semakin hari semakin meningkat..x pasti apa yang akan dihadapi menjelang "medan peperangan"..semoga perancangan dan usaha yang telah dibuat seiring dengan perancangan yang Allah telah rancangkan..

Berdebar2x..huhu..istighfar banyak2x..mg ia membantu dalam menghapuskan dosa-dosa yang kita ada buat..Ameen Ya Allah..

Setakat ini dahulu..syukran..

Salam alaik..

Nursyahadah
02:28 am

0 comments on "Debaran Semakin Terasa"

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez