Followers

Wednesday, January 12, 2011

Ana Suka Dia

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 1/12/2011 12:14:00 PM
Salam perjuangan buat pembaca semua..mg antum semua sentiasa berada dalam rahmat Allah swt..InsyaAllah..Rindunyer tangan ni nak menulis..tp tu la..bz konon-konon nya..huhu..

Em beberapa menjak ni agak bertungkus lumus sikit..dengan organisasinya..dengan akedamik nya terutama sekarang tengah fokus untuk Tesis..dah semester 7..jd memang kena hadapi semua ni..kalau dulu tengok orang buat tesis..tgk gelagat orang wat Tesis..sekarang diri ini sedang menghadapinya..Tesis bukan perkara yang mudah..sekiranya Tesis x dapat disiapkan maka bertambahlah umur di UPSI ni..hehe..maksudnya tambah satu lagi semester..huhu mg dijauhkan..dan mg Allah permudahkan urusan kami dalam menghadapi semester 7 nie dengan baik sebelum kami melangkah Praktikum..InsyaAllah..

Allahuakhbar.."ANA SUKA DIA"..

Ayat power disitu yer..hehe..namun ana tidak memfokuskan kepada sesiapa sebaliknya ana fokuskan kepada satu Surah yang terdapat di dalam Al-Quran..

Surah Al-Insyirah..em surah insyirah ni sangat berkesan di hati jika mengamalkan selalu..melalui surah insyirah ni mampu membuatkan hati sentiasa tenang..

Alhamdulillah pengamalan surah insyirah dalam kehidupan seharian ana membuatkan ana merasa tenang dalam menghadapi mehnah dan tribulasi..

Sahabat2x..hebatnya surah insyirah ini mampu membuatkan kita merasa tenang walaupun kita mengahadapi pelbagai mehnah dan tribulasi dalam menjalani kehidupan sehari..sebab mehnah dan tribulasi ni x kan lari dari kehidupan kita..

Tenang setenang "SAKINAH"..

Kalau x percaya..antum cubalah amalkan surah insyirah ni bermula antum membaca entry ini..

Mg memperolehi hasilnya selepas mengamalkannya..insyaAllah..

Ok..undur diri dahulu..

Salam alaik..


Nursyahadah
Upsi
12:24 pm

0 comments on "Ana Suka Dia"

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez