Followers

Thursday, May 20, 2010

22 hampir 23

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 5/20/2010 11:28:00 PM
Assalamualaikum antum semua..kaifa halukum..? Alhamdulillah masih bernafas lg..asif lama x update blog..dek kerana bz dengan latihan industri yg sedang ana jalankan di mahkamah rendah syariah sepang..bukan jadi hakim taw..ngeh3x..

Alhamdulillah arini genap ana 22 tahun..itu mengikut bulan melayu..hehe..kalau ikut bulan islam dah nak dekat 23 tahun dah..em cepat masa berlalu..teringat mak cerita bagaimana keadaan ana semasa ana nak dilahirkan ke dunia..

Bermula dari kampung nenek ana di sepang yg kira2x perjalanannya mengambil masa selama 1 jam untuk sampai ke hospital banting..tetapi bg ana itulah pengorbanan yg dilakukan oleh seorang yang bernama ibu..tepat jam 7.10 pagi hari jumaat ana dilahirkan..masa tu bulan syawal..3 syawal..baru 3 hari umat islam menyambut hari raya..hehe..ana pun nak beraya juge..ngeh3x..

Syukran ana ucapkan kepada sahabat2x yg x putus2x mendoakan ana dan memberi ucapan sempena hari lahir ana..mg doa2x kalian di makbulkan bukan hanya untuk ana tetapi untuk antum juga semua..

Setakat ini dahulu..mahu permisi..insyaallah ada masa ana akan update lagi..

Salam ukhwah kepada semua pembaca..salam alaik


Nursyahadah
RTB, Bukit Changgang
Banting

4 comments on "22 hampir 23"

Diriku.. on May 21, 2010 at 1:44 AM said...

Salam..Dikesempatan ini ingin saya titipkan ucapan selamat hari lahir buat anda..Semoga bertambah berkat dan rahmat seiring dengan bertambahnya umur..Sesungguhnya usia itu adalah ujian untuk menentukan sejauh mana kita bersyukur dengan pemberian dan ketentuanNya.. Wasalam..

zulkbo on May 21, 2010 at 12:52 PM said...

salam ziarah hari jumaat..
penghulu segala hari..
moga kita mendapat hikmahnya
dan di kurniakan kesihatan
yang baik..
SELAMAT HARI LAHIR..

MiSS WaNa HeRMaN on May 21, 2010 at 2:45 PM said...

sanah helwah kak yani...
take care...
panjang umur jmpa lg...

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on May 21, 2010 at 9:29 PM said...

To diriku, zulkbo, wana :

Salam..syukran jiddan kepada semua kawan2x cz wish..mg doa ini untuk kalian juga..salam alaik..

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez