Followers

Friday, January 15, 2010

Masa Terus Berlalu

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 1/15/2010 04:07:00 AM
Assalamualaikum semua..alhamdulillah syukur x terhingga Allah masih memberi sy nafas untuk terus menulis menulis dan menulis..pada 11 Januari yg lepas kami di gemparkan dengan berita ttg perginya 2 sahabat perjuangan kami yg kami x sangka d atas pemergiannya..Namun kami redha dan pasti semua ini pasti ada hikmahnye..Walaupun mereka berdua tiada di cc dalam perjuangan kami namun roh dan semangat juangnyer berada bersama kami..insyaAllah..mg Kedua-dua sahabat yg telah meninggalkan kami mg di cucuri rahmat ke atas rohnya dan digolongkan dalam kalangan org-org yg soleh..AL_FATEHAH..

Wahai sahabat sekelian..mati itu adalah suatu kepastian..yg mana setiap individu pasti akan lalui..adakah sudah cukup ibadah kita untuk bekalan di akhirat nanti??antum la yg kena fikir sendiri..

Teringat sedikit rangkap lagu..

"Hai manusia..yg hidup di dunia ini..jgn kita lupa.."godaan dunia"..

Dunia???memang melekakan dan melalaikan..em sama je perkataan tu..hehe..em memg dunia melalaikan..dunia yg melalaikan sehingga mampu membuat manusia lupa untuk melakukan dan meningkatkan amal ibadah..

Bak kata di blog ILOVEISLAM

"carilah dunia kejarlah akhirat"

faham kan maksud tu..antum fikirlah..

Em dengan amal ibadah kita lah ia sebagai persediaan sebelum kita menemui Allah swt..yg mana yg menetapkan sama ada kita d tempat yg indah @ sebaliknyer..antum nak yg mana..pilihlah..??

Ok setakat ini dahulu..salam ukhwah..salam sayang buat semua..


Salam alaik..


Note: Salam tin..hehe..ana dah update..cuik2x masa sikit..em salam syg rindu kat atin..rindu sgt2x..=( ".....ESEMEN o ESEMEN....."


Nursyahadah
khar,upsi
4:25 am

0 comments on "Masa Terus Berlalu"

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez