Followers

Thursday, September 17, 2009

SaLam AidiLfitRi KepaDa SemUa

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 9/17/2009 01:26:00 PM

Salam sahabat-sahabat semua..pejam celik pejam celik dekat dah nak raya..sedih hati akan meninggalkan ramadhan pada tahun ini..sebab belum tentu lg kita akan dapat ramadhan akan datang..sama2x kter pohon pada Allah supaya di panjangkan umur dan mendapat kesempatan untuk melalui ramadhan akan datang..

Alhamdulillah kesihatan semakin baik selepas terlibat dalam kemalangan baru-baru nie..em sy doakan semoga kte semua mendapat perlindungan dari Allah swt..amin ya rabb..

******************************

Dikesempatan ini sy nak ucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" kepada sesiapa sahaja yang mengenali dri sy..dikesempatan ini juga sy ingin memohon "MAAF ZAHIR DAN BATIN" juga kepada semua..halalkan segala2xnya..sama ada berbentuk makanan atau minuman atau ilmu..

Bagi sahabat2x ku yg berada kat perantauan:
[Atin najmin, syahidah]
Tahun ni x dapat beraya bersama-sama k..dok diam2x kat mesir..selamat hari ry ek..kat sana jg diri bik2x..kne lebih berdikari..jg hati..jg diri..jg tingkahlaku k..sayang korg berdua..walaupun berjauhan tetapi korg tetap ada d hati ku..ini sebb nyer ukhwah yg dibina antara kita dtgnya dr Allah..salam ukhwah fillah..

***************************************

Em setakat ni dahulu..insyaAllah panjang umur kita jumpa di entry seterusnya..berhati-hati di jalan raya..pandu cermat jiwa selamat..insyaAllah..

Note: * Balik kne siapkan esemen yanie..
* Mulakan operasi mengemas baju..nak balik..sonoknyer..alhamdulillah..

Nursyahadah
khar,upsi
13.40pm

0 comments on "SaLam AidiLfitRi KepaDa SemUa"

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez