Followers

Saturday, May 9, 2009

>::AkhIrNyE::<

Posted by NuRuLhiDaYani Bt AhmaD at 5/09/2009 12:15:00 AM
SaLam..

Em alhamdulillah akhirnyer dapat ana hiaskan blog nie dengan usaha ana sendiri..em ana sedang belajar wat blog nie..=) almaklumlah buta "IT"..em tp kalau kter berusaha insyaAllah akan ada hasilnyer..lambat atau cepat x kisah..yg penting ana dah berjaya dah..hehe..walaupun x bp cantik tp sedap mata memandang..setiap warna yg ana guna ade maksudnyer..=)

Em sebelum berundur ada sedikit juadah untuk d kongsi bersama..

" Setiap orang adalah unik..Setiap orang ada kelebihan dan kekekurangannya yang tertentu.. Tidak ada manusia yang sempurna kecuali Rasululluh s.a.w kerana baginda telah ditentukan maksum..Selebihnya tidak terkecuali daripada sifat lemah, buruk, hina, sakit dan bermacam-macam perkara lagi..Anda tidak perlu berasa susah hati lantaran gemuk, tidak menarik, terlalu rendah malah cacat..Biar bagaimana keadaan anda, anda tetap unik dan tanpa anda alam ini tidak sempurna.."

Oleh itu sentiasalah bersyukur dengan nikmat Allah s.w.t yg telah d berikan kepada kita..bila d beri kecantikan em kter perlu sedar kerana itu adalah satu ujian buat kita tanpa kita sedari..fikir dan bermuhasabahlah diri kter..=)

Ok undur diri dahulu..

SaLam aLaik..=)


4 comments on ">::AkhIrNyE::<"

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on May 9, 2009 at 8:27 PM said...

cantiknya.. semlm masa masuk blog ni warna lain.. ni lain pula.. biru ni sejuk mata memandang. pilihan yg tepat.. :)

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on May 9, 2009 at 11:46 PM said...

to nur:
mekasih akak..em syahadah explore punye la lame..akhirnyer berjy jugek hasilkan blog yg x seberapa nie..almaklumlah buta IT..hehe..thank akak jenguk blog syahadah..=)

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) on May 9, 2009 at 11:50 PM said...

ish..jgn kata buta IT. skrg celik IT. masakan dah ada blog sendiri kan? hehe... biar lambat asalkan selamat. akak pun still terkedek-kedek dgn blog sumer ni..

jom kita kedek2kan diri kita.. :)

NuRuLhiDaYani Bt AhmaD on May 10, 2009 at 1:06 AM said...

to nur:
em kedek2x..hehe..lame x dengar ayat tu..hehe..em kedek2x..hehe..em yg penting kalau kter berusaha akan ada hasilnyer akhirnyer..hehe..chaiyok kak nur..jom kedek2x..hehe

Post a Comment

..TinggalKan Jejak Anda Di siNi..

Blog Widget by LinkWithin
 

~..SaLam UkHwaH FiLLah..~ Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez